lördag 14 februari 2015

Koppar med fat

Jag såg på Instagram att Oscar & Clothilde Outlet hade blommiga koppar till Alla hjärtans dag-pris, så jag bestämde mig för att ta en promenad dit igen.

När jag kom dit visade det sig att det fanns inte färre än fyra olika koppar att välja mellan och alla fyra var snygga på sitt sätt:

Skulle jag välja de här?

Eller kanske de här?

De här då?
Godiset ingick tyvärr (eller kanske tack och lov) inte!
Eller kanske de här?

Efter en bra stunds vånda bestämde jag mig för att köpa en av vardera St James, till vänster, och Tudon (Den heter faktiskt så! Det känns som om någon har läst fel någonstans...), till höger. De är tillräckligt lika för att man ska kunna använda dem ihop.


Vadå? Vad de kostade? Jo, 49,50kr/st så tillsammans 99kr - två för en, skulle man kunna säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...