lördag 28 mars 2015

Casall-utförsäljning

Nu har ju ha så mycket träningskläder att jag egentligen inte behöver köpa några på minst 10 år men en utförsäljning är en utförsäljning och skulle jag bara köpa saker som jag behöver skulle det inte bli mycket shoppa av!

Så, mot Casalls utförsäljning, alltså!




Faktum är att det inte blev något shoppa av just då - tro det eller ej. Jag hittade raskt en sport-behå och ett par strumpor men det var så knökfullt med folk att jag varken orkade riva bland alla kläderna eller stå i kön till kassan med mina småsaker, så det blev inget av. Jag funderar på att ta en sväng på lunchen/eftermiddagen på måndag i stället - det ligger ju trots allt bara två kvarter från jobbet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...