torsdag 26 mars 2015

Faktiskt fynd

Jag hade inte alls tänkt köpa något nytt - inte på länge och definitivt inget som inte var på rea - men så råkade jag gå in på Company's och där var den: den var svart, den var i helsiden och den var... min!

Det är svårt att visa svart men tro mig när jag säger att den är jättefin!
Jag kunde inte stå emot! Men när jag skulle betala den, visade det sig att butiken skulle ha 20% på allt-kampanj under helgen, så den snälla försäljaren lät mig få 20% rabatt i förväg. Det betyder inte att den blev billigare, bara lite mindre dyr - 1519kr i stället för 1899kr. Men jag tänker bo i den hela sommaren, så framåt hösten till räknar jag med att den har betalat sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...