fredag 20 mars 2015

Påskplan B

Det slog mig plötsligt att det snart är påsk! Jag började ju planera för påsken redan i november genom att köpa ett tyg som skulle bli till en påsklöpare men jag kom på att jag kanske behöver en plan B utifall duken inte skulle bli klar i tid. Inte för att det är någon större risk men ändå! I alla fall, så letade jag och hittade en trevlig påsklöpare på www.textilpresentia.se.


Katten ingår alltså inte i mönstret, så här ser den ut sans katt:



Den kostade 298kr, så det var knappast något rea-fynd men den är i 100 % bomull och märkt med Bra Miljöval och är välvävd och stadig och bra, så det var ett bra köp i alla fall. Nu kommer ju min påsklöpare att vara klar till påsk, så den kanske aldrig kommer att behövas men det känns i alla fall bra att ha en backup-plan utifall om att...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...