tisdag 30 juni 2015

Masserad



Idag har jag varit på Himmelstalunds Hälsotek och fått helkroppsmassage. Och "helkropp-" var verkligen ordet - inte en muskel missades! Från tå till topp (och jag måste säga att handmassage är grovt underskattat - så underbart!) och däremellan bl a min onda rygg som känns lite öm i och för sig men mycket smidigare än den gjorde igår - hoppas det håller i sig.

Och trots att jag har semester så var det dags för After Work med arbetskamraterna igen, denna gången på Kopparhammaren. Hamburgaren kastade jag i mig så fort att jag inte hann fota den (jag var utsvulten efter massagen!) men lagom till efterrätten "Bakad choklad" hade jag lugnat mig tillräckligt för att föreviga den. Den var inte alls otäck den heller... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...