torsdag 30 juli 2015

Rejmyre

Reijmyre glasbruk är alltid trevligt att åka till och när det är regnigt och kallt ute är det ännu trevligare! Inte nog med att det är fantastiskt att se hur skickliga glasblåsarna är...


(och att man alltid hittar något fint att köpa i butiken...),

En jättefin glasvas (perfekt för tulpaner!) som kostade 299kr. När det blir säsong för tulpaner sen ska jag visa hur snyggt det blir!
där finns även ett museum,

Tyvärr var inget där till salu...
 ...andra trevliga affärer och t o m ett galleri där. Det var Hoffsten & Hoffsten (Lars och Joanne) som ställde ut och det var både intressant och inspirerande. Framförallt Joanne Hoffsten hade en hel del bra idéer om hur man kan hotta sina gamla resväskor som jag nog ska ta intryck av!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...