måndag 20 juli 2015

Skin Chemists

Jag har varit på jakt efter en riktigt bra nattkräm ett bra tag och när Campadre hade en kampanj på Skin Chemists passade jag på att köpa Coldtox Sérum Anti-Âge och Hydro-Active + Night Moisturiser för att testa. De kostade (på Campadre) nånting i stil med 349kr/st (jag minns inte exakt) och nu har jag testat dem i några veckor och jag gillar dem verkligen. Både serumet och krämen går snabbt och lätt in i huden och man känner sig slät och fräsch även på morgonen. Men när jag gick in på Skin Chemists hemsida för att köpa mer upptäckte jag att krämen kostar £120 (Serumet kostar £140!) i ordinarie pris! Det var ju inte riktigt den prisklassen jag hade tänkt mig så jag får väl leta vidare efter en bra (men lite billigare!) nattkräm.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...