tisdag 22 september 2015

Cykelfiffigt

Det här är säkert gammalt men jag har inte sett det förut - cykelställ i två våningar! Jag önskar vi kunde införa det i vårt cykelrum hemma, där går det nämligen inte ens att komma in nuförtiden.



Jag såg en tjej parkera cykeln när jag kom och det såg riktigt lätt ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hetta!

Usch och fy vad jag avskyr denna hetta! Det går inte att sova och det går knappt att röra sig på dagarna! Men nu ska det bli bättre = svalar...