onsdag 30 september 2015

Höstsol

Idag hade jag inte cykeln med mig till jobbet eftersom jag blev hämtad imorse och det betyder att jag fick gå hem. Jag passade på att ta den långa vägen och höll mig så mycket som möjligt i (den nedgående) solen. Det börjar kännas mer och mer som höst nu. Snart är det jul!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hetta!

Usch och fy vad jag avskyr denna hetta! Det går inte att sova och det går knappt att röra sig på dagarna! Men nu ska det bli bättre = svalar...