torsdag 17 september 2015

Lite trött...

...var jag igår! Jag kom hem strax efter tre i går morse (Stötte ihop med tidningsbudet i hissen - vilka minnen det väckte!) och mailade till jobbet att de inte skulle förvänta sig att se mig före lunch, sen gick jag och la mig. Jag lyckades få nästan sex timmars sömn men ändå kände jag mig jättetrött framåt eftermiddagen. Det fanns en tid när jag kunde vara uppe och slå runt till fram på småtimmarna och gå till jobbet efter några timmars sömn (om ens det) och ändå fungera någorlunda men den tiden är förbi.


Hoppas bara jag kan hålla mig vaken ikväll när det är både After Work och Rocky Horror Show!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...