torsdag 24 september 2015

Monster

I morse cyklade jag hela vägen till jobbet innan jag upptäckte att jag hade ett monster sittandes på ramen!


Ser ni hur stor den är!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hetta!

Usch och fy vad jag avskyr denna hetta! Det går inte att sova och det går knappt att röra sig på dagarna! Men nu ska det bli bättre = svalar...