tisdag 15 september 2015

På väg hem

Det är svårt att hitta på saker samma dag som man ska åka hem eftersom ena hjärnhalvan hela tiden oroar sig för att man inte ska hinna till flyget - och idag har inte varit något undantag. Jag vågade mig inte längre bort från hotellet (och min väska) än Natural History Museum men det helt OK, om man bortser från att varenda skolklass i London också var där.



Jag tog bl a tre steg in på "Creepy Crawlies"- avdelningen och sen gick jag raskt ut igen.


Efter en lätt lunch i Knightsbridge bestämde jag mig för att jag lika gärna kunde åka ut till Heathrow och slå dank, så här är jag nu!

Detta är också platsen för mitt enda shoppingtillfälle under hela resan - tre turistnyckelringar och en uppblåsbar  nackkudde så jag kan somna på vägen hem utan att få nackspärr.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bet Your Brain igen

  Vi spelade tydligen Bet Your Brain hos Irmeli förra året, något som jag verkar ha förträngt. ( Men bloggen ljuger ju aldrig! )   Jag minns...