lördag 19 september 2015

Skördefest

Jag har inte odlat något ätbart på balkongen i år så någon skördefest var det ingen mening att ställa till med. Men som tur är finns det ju andra som anordnar trevliga fester.




Inte nog med att det var fint pyntat, det var en himla massa god mat också!


De vinkokta musslorna gick inte av för hackor! Och lätt lär det vara också, jag får nog testa själv någon gång...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hetta!

Usch och fy vad jag avskyr denna hetta! Det går inte att sova och det går knappt att röra sig på dagarna! Men nu ska det bli bättre = svalar...