måndag 12 oktober 2015

Sidenblus

Det kanske har gått någon förbi men om sanningen ska fram så är det så att jag har en enorm förkärlek för siden. Jag har svårt nog att lägga band på mig för att inte köpa sidenplagg till ordinarie pris men är det sen en rejäl rabatt inblandad också, så är det bara att ge upp försöken att motstå och bara hänge sig. Så alltså kunde jag bara inte motstå denna underbara blus från Custommade:


Inte nog med att den är av siden, röd och i min storlek (bara det!) - den var nedsatt med 70% från 1399kr till 420kr på Tintinstyle. Som jag ser det hade det varit rent brottsligt att inte köpa den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frusen födelsedag

Jag har så mycket att göra just nu att jag inte ens hinner rapportera om det! Men igår lyckades jag ta en paus för att fira Maries födelseda...