söndag 18 oktober 2015

Ur-fynd

Mitt (gamla billiga) armbandsur lade av helt plötsligt i veckan (= batteriet dog), så det var en himla tur att jag redan hade beställt en ny Esprit-klocka på Campadre! Jag beställde den faktiskt för flera veckor sedan (ibland tar det lite lång tid att få sakerna från Campadre...), så som vanligt har jag glömt bort både vad den kostade och vad den skulle ha kostat till ordinarie pris men jag har för mig att den har kostat 2295kr (-ish) och att den nu kostade 899kr (-ish).

Men snygg är den i alla fall, eller hur? Och den har en egen liten kudde att vila på när den inte sitter på handleden också - visst är det lite sött!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...