torsdag 19 november 2015

Shake, shake, shake

Tredje träningspasset den här veckan och då är det bara torsdag! Igår blev det lite drygt 30 minuters crosstrainer (med lite stretch) och idag lyxade vi till det med lunchzumba på jobbet.


Men hur många kalorier jag än lyckades skaka av mig under det passet, så fyllde jag nog på igen med råge på eftermiddagsfikat när vi hade pensionsavtackning för en arbetskamrat.

OBS! Prins Sigvard (absolut godaste tårtan!) till höger!

Jag hade nog behövt skaka rumpa i flera dar för att bli av med det jag smaskade i mig, så saldot ligger nog tyvärr fortfarande på plus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...