söndag 13 december 2015

En plan

Om det finns något positivt att säga om att ligga på soffan och vara sjuk i en vecka, så är det att man i alla fall har tid att fundera lite. Så nu har jag en plan för lägenheten. Jag började lite försiktigt idag genom att måla min Billy cd-hylla grå.




Det syns kanske inte så bra på bilderna men det blev faktiskt skillnad! Här är en gammal bild på hur det såg ut innan.


Sen har jag en lång lista på saker som ska köpas, göras, ändras och fixas innan det blir som jag har funderat ut men det kommer varteftersom.

Men nu måste jag vila lite, jag blev fullständigt slut av att måla hyllan, så jag känner mig knappast frisk än. Jag siktar dock på att göra ett försök att ta mig till jobbet i morgon, få se hur länge jag orkar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...