tisdag 29 december 2015

Mellandagsfika

Hade en trevlig mellandag med Maria idag. Vi började med att fika (eller, rättare sagt, luncha) på Nelins.



Och sen blev det lite shoppande av. Förutom "nyttiga" saker som tapetklister och badsvamp, lyckades jag faktiskt hitta några små reaplagg på Pagelle.

Trots att jag lovat mig själv att inte köpa något mer i svart, lyckades jag ändå hitta denna stickade kofta från Ane Mone som var så billig (199,70kr, nedsatt med 70% från 799kr) och hade så söta knappar att jag bara var tvungen att bryta mitt löfte:


En blå (OBS! ej svart) blus från Maison Scotch, också nedsatt med 70% - från 900kr till 270kr:


och slutligen en vanlig, enkel grå t-shirt, även den från Maison Scotch, 199kr, nedsatt med 50% från 399kr:


Nu börjar jag känna igen mig själv igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...