torsdag 21 januari 2016

Ansiktsbehandling

Det var länge sedan jag var på ansiktsbehandling. Jag var ju inbokad i december men var tvungen att boka om eftersom jag blev genomförkyld då och nu idag var det äntligen dags!


Det var riktigt skönt och avkopplande (= jag somnade) och jag känner mig len och ren nu efteråt. Det var första gången jag testade på Kaeso-produkterna och de kändes faktiskt riktigt bra - och luktade gott! Nu har ju bunkrat med Skin Chemists hela sortiment (nästan) och sen har jag ju en hel serie från Yves Rocher som jag fick på Guldknappen att göra slut på men sen... Sen kan jag nog tänka mig att köpa ett Kaeso-kit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...