söndag 24 januari 2016

Rapport från Träl-lägret!

Här i Träl-lägret - även känt som "Hemma" - har det varit non-stop slipning, grundmålning och målning så gott som hela helgen. För att se på den ljusa sidan så har jag nu kommit så pass långt att jag kan se att det kommer att bli precis som jag ville ha det (= skitläckert) när det blir klart men å andra sidan så lär jag väl ha hunnit flytta in på äldreboende innan dess, så jag hinner väl aldrig se det färdigt...

I alla fall, jag tog en liten, liten paus från målningen för att tapetsera garderoberna lite och jag tycker själv att jag lyckades riktigt bra. Tyvärr glömde jag att ta en före-bild innan och jag orkar inte leta reda på en gammal bild av garderoberna just nu men föreställ er bara vanliga, vita Ikea-garderober.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Att flytta eller inte flytta?

Hmm, helt plötsligt angreps jag av en vild lust att flytta. Så jag har redan varit och tittat på tre olika lägenheter på två dagar och har h...