onsdag 6 januari 2016

Sänggavel

Min Att göra-lista krymper så sakteliga. Idag kunde jag i alla fall bocka av en punkt på den, nämligen Sänggavel.

Jag har planerat det här sedan jag flyttade in så jag är inte direkt snabb men nu är det i alla fall klart!

Så här såg det ut före:


Så tar man en OSB-platta (OCB-? Jag lär mig aldrig!)...


... och en tapetsnutt man har över och lite tapetklister (rosa, för att man är tjej;-)).


Tyvärr hade jag mätt lite fel och den var för stor, så jag var tvungen att låna en fogsvans för att såga till den lite innan den blev rätt...


...men till slut satt han där. Tadaa!


Det är konstigt men det blir aldrig den där enorma effekten som jag väntar mig! Men jag är nöjd ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

AI-Lisa

Inför vårt avdelningsmöte igår blev vi anmodade att skapa en AI-genererad bild som beskriver oss och så var det meningen att vi skulle gissa...