söndag 14 februari 2016

Mera Oscar & Clothilde

Tiden börjar rinna ut nu för oss O&C Outlet fans men än finns det en hel del att hitta. Ytterligare en sväng dit och jag (efter att ha stått i en timmeslång kö!) fick med mig ...


... en lampa för 100kr (har kostat 995kr) - riktigt snygg!

Jag passade även på att köpa dessa fina skålar för 99kr. De är tillräckligt stora för att ha som soppskålar, vilket var vad jag ville ha.


Dessutom spanade jag lite på den här lampan men bestämde mig för att den inte skulle tillföra något hemma (för det priset), så den fick vara.


Däremot ångrar jag att jag inte köpte några fler kuddar när de ändå var så billiga!


Får försöka ta mig dit en sista gång den här veckan, innan de lägger ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Att flytta eller inte flytta?

Hmm, helt plötsligt angreps jag av en vild lust att flytta. Så jag har redan varit och tittat på tre olika lägenheter på två dagar och har h...