tisdag 2 februari 2016

Missonifynd

Jag har länge suktat efter lite färg för att bryta allt mitt svarta och ett av mina nyårslöften var (faktiskt!) att jag skulle köpa färre (enfärgade) svarta kläder. Nu har ju inte det visat sig vara så lätt som det låter, med resultatet att jag knappt har köpt någonting på jättelänge men nu verkar det lossna lite.

De här två fina M Missoni-tröjorna hittade jag på Boozts rea. De var inte direkt billiga - även med rabatt - men eftersom jag har bestämt mig för att köpa färre kläder och ha dem längre tid (förra årets nyårslöfte), så får jag se det som en investering.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Valutbildning

Eftersom jag har anmält mig att jobba som röstmottagare i EU-valet, så blev jag kallad till ett utbildningstillfälle. Det var lite svårt att...