måndag 28 mars 2016

Dags för en ny soffa?

När jag skulle dammsuga under soffan förut fastnade dammsugarröret i något så jag böjde mig ner för att se efter. Det visade sig att ett av resåren under sittdynorna på något sätt har lossnat.



Det konstiga är att den har lossnat på ett ställe där jag nästan aldrig sitter, så det kan inte vara att jag är för tung för den (väl?). I alla fall, jag har ju funderat på att köpa en ny soffa nu ett bra tag, så det kanske ska ses som ett tecken från ovan. Jag får väl driva på mitt soffletande lite, hoppas jag hittar en ny soffa innan den gamla brakar ihop totalt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...