tisdag 8 mars 2016

Neeeej, inte igen!!!

Jag vet inte vad det är med mig just nu men jag verkar inte ha något som helst immunförsvar! Jag, som brukar skryta med att jag nästan aldrig blir sjuk, tycker jag knappt har varit frisk det här läsåret. Först var jag sjuk i början på september (efter Guldknappen), sen blev jag dyngförkyld i december (efter att jag vaccinerade mig) och nu känns det som om det är något på gång igen. En gång per kvartal känns som lite ofta, eller? I alla fall, så står jag fortfarande på benen - det är mest irriterande rethosta och snorighet (än så länge) - så vi hoppas det går över fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...