fredag 22 april 2016

Central Park

Idag var det kanonväder, så vi stuvade om lite i det späckade schemat och tog oss - via några sevärdheter som Grand Central Station, New York City Library, 5 Ave, Svenska kyrkan (vi behövde gå på toaletten), Bryant Park och Trump Tower (Starbucks där) - till Central Park, där vi tillbringade större delen av dagen.

Utsikten var ju helt OK!


Jag tyckte det var kul med alla sköldpaddorna...



... men allra mest upphetsad blev jag nog av att få se en tvättbjörn!


Solen brände rejält hela dagen och trots att jag använder dagkräm med solskyddsfaktor 20 blev jag lite röd om näsan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...