torsdag 28 april 2016

Hemma!

Hemma igen efter en låååååång hemresa (jag fattar inte varför hemresan alltid är så mycket längre än bortresan!) utan i stort sett någon som helst sömn - jag sov nog en halvtimme Amsterdam-Linköping och kanske 15 minuter från Linköping och hem. Gissa om jag var trött! Jag hade tänkt vara vaken till kl 19 i går kväll för att försöka komma tillrätta med jet-lagen men kroknade redan kl 16, efter att ha packat upp och ätit lite.

Sista bilden från New York blev av Emma som skrev en hälsning från oss på "gästtavlan" i lägenheten.


Sen följde alltså en massa (typ, 28?) vakna timmar på tunnelbanan till Penn Station, på tåget till Newark, på Newark-flygplatsen, på planet till Amsterdam, på planet från Amsterdam, på vägen hem och så hemma innan jag slog ihop som en fällkniv.

Men jag har i alla fall sett både Star Wars - The Force Awakens, Inside Out och Victor Frankenstein nu och så fick jag lite shoppat på Schiphol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...