onsdag 29 juni 2016

Första zumbapasset


Idag var det premiär för Zumban i parken. Det var jättekul och jag tyckte faktiskt att jag hängde med riktigt bra (Men det är inte säkert att någon annan skulle tycka...). Nästa gång ska det bli Afro - det ser jag fram emot, senaste gången jag testade på det hade jag träningsvärk i ett halvår (kändes det som!).

Men innan jag cyklade till zumban passade jag på att träffa mina kollegor på en After Work på Arbis-altanen (Igen! Jag får nog snart betala hyra där...)


Och nej, jag drack inte alkohol innan träningen! Jag drack vatten men Annas vinglas blev snyggare på bild :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...