lördag 25 juni 2016

Midsommar

Trots alla dystra väderprognoser så blev det inte riktigt så illa som det lät (Tack och lov!) Vi hann t o m med att äta sillunch (sushi för mig), femkampa (pilkastning, boule, spika i en spik på tid, kasta bollar i hink och mölkkö), eftermiddagsfika med rabarberpaj och bada bubbelpool innan regnet kom. Och naturligtvis kom det just som vi började grilla men det var OK, då var klockan redan halv tio och vi hade haft det fint ända tills dess.


Det blev naturligtvis en massa ätande och jag var faktiskt fortfarande mätt när jag vaknade i morse! Så nu behövs det nog lite motion, tror jag...

2 kommentarer:

  1. Boule med papperspåse på huvudet - det är en "klassiker"!?! :-)

    SvaraRadera
  2. Jag har i alla fall aldrig hört talas om det förut men man är väl viking! (Och faktum är att jag vann den grenen - fråga mig inte hur...)

    SvaraRadera

Movement

Jag börjar nästan bli lite orolig. För andra gången i rad valde jag en pastellfärg till naglarna. Förra gången Luxio Marina och idag föll j...