tisdag 19 juli 2016

Jag kunde inte behärska mig...!

Jag bedömer det som att jag har hudvårdsprodukter hemma nu så att jag klarar mig åtminstone till nästa decennieskifte, därför hade jag inte tänkt köpa något nytt i den kategorin på jättelänge. Men så visade det sig att Skincity har rea och så var det kört!

Jag var ändå ganska återhållsam (tycker jag själv i alla fall).

För det första kan jag ju aldrig motstå ett kit, framförallt inte om det är nedsatt, och Caritas Lift Firming Expert Care Kit var ju riktigt bra nedsatt - från 2400kr till 559kr - så ett sånt hamnade i varukorgen.

För det andra letar jag fortfarande efter Den Perfekta Rengöringen och Rodials Super Acids X-treme Exfoliating Glycolic Cleanser har jag ju inte testat än, så även den hamnade - på något sätt - i varukorgen. Den var inte superbillig men nedsatt från 399kr till 279kr - helt OK!

Men sen besinnade jag mig. Och efter det här ska jag inte köpa några hudvårdsprodukter på väldigt länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...