lördag 23 juli 2016

Storstädning pågår


På årets varmaste dag (och jag hoppas verkligen att det inte blir varmare än så här) vaknade jag och tänkte "Om jag skulle ta och storstäda!" Jag vet inte hur jag tänkte - det är nog värmen som ger kortslutning i hjärnan - men har en tanke väl slagit rot, så...


Jag började med att ta bort mattorna och rengöra golven. Sen t o m tog jag ner den ena på gården och piskade den! (Och jag fick använda räcket till rullstolsrampen eftersom vi inte har en mattställning!)



Efter det var jag så svettig och trött att det fick räcka för en dag och gick och lade mig i badkaret i stället. Men jag tänker fortsätta imorgon, så jag inleder min nästa semesterperiod med att ha rent omkring mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Movement

Jag börjar nästan bli lite orolig. För andra gången i rad valde jag en pastellfärg till naglarna. Förra gången Luxio Marina och idag föll j...