onsdag 21 september 2016

Favoritfrön

Jag har aldrig varit speciellt förtjust i müsli men ändå köpte jag liksom av en ingivelse Risentas Müsli med chia och blåbär (chiafrön ska ju vara så nyttigt och jag ska ju börja äta nyttigare...), enbart för att det var ett erbjudande på Ica. Döm om min förvåning när det visade sig att det smakar riktigt gott! Kanske har jag äntligen hittat den nyttiga matens heliga graal?


Det ser inte speciellt upphetsande ut...


... men lite vaniljyoghurt till och det smakar som efterrätt.


Regeln brukar ju vara att om något smakar gott så är det inte nyttigt men jag lever på hoppet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...