torsdag 20 oktober 2016

Bortglömt fynd?

Helt plötsligt hittade jag i min garderob en Masai-tunika som jag inte alls kände igen! Men efter att jag stått och stirrat dumt på den en stund började ett litet minne att vakna längst bak i reptilhjärnan. Lite vagt sådär minns jag nog att jag köpte den i somras. Och den var ett fynd, det kan jag säga med bestämdhet eftersom prislappen fortfarande är kvar. Den skulle ha kostat 745kr men var nedsatt till 375kr!


En liten, naggande tanke i bakhuvudet säger mig att den kan faktiskt ha varit billigare än så, typ halva reapriset t o m. Men det får vi nog aldrig veta säkert...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...