torsdag 13 oktober 2016

Tesil

"Vad är det för nåt?", frågade han - mannen i kassan på loppisen Bra & Begagnat. "Det är en tesil!", svarade jag. För det var det ju faktiskt. En Audrey tesil för 30kr som såg nästan alldeles oanvänd ut. Häftig färg också!



Jag använder ju sån tesil och eftersom jag diskar dem i diskmaskinen med jämna mellanrum händer det att de spricker och jag får gå in på nätet och söka och köpa en ny. De brukar kosta omkring 200kr (189-209, beroende på var man köper dem), så 30 spänn var rena fyndet!

Så nu har jag en reserv om (när!) den gamla - till höger på bilden här nedan - går sönder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...