söndag 2 oktober 2016

Växande blåmärke

Jag tror jag tog ut mig förra veckan med jobb och tråkiga saker som cykelolycka och roliga saker som loppislunch och Virtual Reality för jag har varit precis slut hela helgen! Det är nog det första jag måste lära mig - att allting jag gör, roligt eller inte, resulterar i utmattning efteråt. I och för sig har det nog inte hjälpt att jag har haft ont i kroppen efter min cykelvurpa. Min läpp värker och kliar (och jag hoppas verkligen att det betyder att den håller på att läka!), jag har haft ont i huvudet, nacken och knäet och mitt blåmärke på låret blir bara större och större.

Så här såg det ut från början:
Och så här ser det ut nu:
Definitivt större, eller hur? Å andra sidan börjar det bli lite gult i kanterna och det brukar väl betyda att det läker, eller? Hoppas det i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...