onsdag 2 november 2016

Halloween

Tack vare att jag blev av med en massa prylar ur källarförrådet på Megaloppisen i söndags, så har jag nu lyckats få fram min låda med Halloween-prylar.


Den ser inte mycket ut för världen och det stämmer nog att jag är lite Halloween-handikappad, i alla fall om man jämför med t ex min låda med julsaker men lite kan jag ju pynta i alla fall.


Två stora pumpor, två pyttesmå och en svart katt är vad som får försöka skapa stämning i år. Nu gäller det bara att hitta några bra platser åt dem i lägenheten.

Kvar i lådan blev ett spöke och ytterligare en (stor) pumpa, båda spruckna så jag inte törs använda dem inomhus (de är ljuslyktor båda två) och just nu är det sånt busväder ute att det nog inte är någon idé att ens försöka ställa dem på balkongen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Äntligen Rhododendrondalen

Förra veckan kom vi ju tyvärr inte iväg till Rhododendrondalen p g a vädret men idag fanns det inget som stoppade oss! Däremot struntade vi...