onsdag 9 november 2016

Rött

Att det ska vara så svårt att kunna hitta en speciell nyans i en speciell färg! Jag har varit på jakt efter en t-shirt i en speciell mörkröd färg ett bra tag nu och alla röda färger är antingen för lila, för orangea, eller för rostiga. Till slut bestämde jag mig för att systematiskt gå igenom varenda butik och varuhus i hela stan (det är lite svårt att hitta absolut rätt nyans via nätet!) i jakt på rätt färg och äntligen hittade jag inte exakt rätt nyans men så nära det gick.


Och tur hade jag också, att den inte fanns i någon av de dyraste ställena utan på Kapp-Ahl - och kostade 99kr. Nu kan jag äntligen ha den outfit som jag har sett framför mig men inte lyckats åstadkomma förut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...