måndag 5 december 2016

Busfrö-fynd

Jag blir mer och mer förtjust i Busfrö och hittar nästan alltid något trevligt där för en billig penning. För att inte tala om att jag har fått ihop lite pengar för mina felköp, snedköp och ångrade köp som jag har lämnat in till försäljning. Det känns väldigt lyxigt när man hittar något man vill ha och det kan dras "på kontot" och man inte ens behöver plocka upp plånboken!

Nu senast hittade jag en Odd Molly-blus för 325kr - som hittat!

Nu är den ju mer än sommar- än en vinterblus men det är OK, det kommer nog en sommar så småningom och då kan jag ha den. Den kan hänga i garderoben så länge, det finns ju lite plats där nu när jag lämnat in galgvärmarna till Busfrö. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...