lördag 3 december 2016

Julmarknad nr 4

Fjärde (och sista) julmarknaden för året, denna gången Löfstad slott som har blivit en tradition för mig och Ullis. I år hade vi verkligen tur med vädret också - både (lite) snö och solsken.



Som vanligt blev man bjuden på goda, nybakade pepparkakor...


... och det fanns även andra godsaker att välja på.


Där fanns även tomtar,


en julgran,


en fantastisk julkaktus...


...och ljuv musik.


Och jag gick inte tomhänt därifrån i år heller! Hos Fria läroverken köpte jag Rocky Road-godis, franska pepparkakor och praliner för den enorma summan 60kr för allt! Jag ångrar redan att jag inte köpte mer.


Jag köpte även den supergoda jordgubb-, rom- och mandelsylten, björkglögg och en fin olja. Någon eller några av dessa kan bli gå bort-presenter... om jag kan skiljas från dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sköna maj, välkommen!

  Idag kändes det verkligen som om våren är på väg! Eller kanske redan är här... Ganska stor gradskillnad mellan morgonen och eftermiddagen,...