fredag 30 december 2016

Mellandagslunch

Idag var det dags för min och Marias numera traditionella mellandagsshopping med lunch. Inte för att jag direkt shoppade ihjäl mig. Det jag kom hem med var:
Moroccan Oil-balsam - faktiskt ett rea-fynd eftersom det kostade 149kr i stället för 209kr.


Jag slog även på stort på Clas Ohlson och köpte både en ny glashällsskrapa, extra rakblad och glashällsputs. Det gäller att unna sig!


Men istället för vilt shoppande så tog vi en lång, skön och framförallt god lunch på en av de nya restaurangerna i stan, Pane Fresco. Trevlig miljö av typen Total insyn i köket och trevlig servis.


Jag kan inte uttala mig om varken pizzorna eller den övriga maten men salladerna var fräscha och rikliga. Det var så snyggt upplagt att jag knappt vågade börja äta den men hungern tog till slut ut sin rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rut och Ragnar

Det känns som om jag hänger en hel del i Skärblacka nuförtiden, det kanske är lika bra att jag flyttar dit. Eller, kanske inte...  I alla fa...