måndag 13 februari 2017

På väg till tandhygienisten...

... gick jag förbi den här fina vyn:


En fin triptyk, tycker jag - Moa, ett stort hjärta och en livräddningsboj! Jag gillar speciellt hjärtat på andra sidan Strömmen också. Och det påminner ju om att det är Alla hjärtans dag snart så jag har ett meddelande  ;-) (snott från Facebook)

Till alla Er som är förälskade i mig, så är jag inte hemma på Alla -dag men det går bra att hänga alla blomsterkvastar, kassar med choklad, söta kort och presenter runt dörrhandtaget. Fina gåvor såsom resor, guld och diamanter kan du med fördel skicka rekommenderat, tack på förhand

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...