tisdag 21 februari 2017

Plötsligt händer det...

Det är större chans att jag skulle vinna på Triss (trots att jag i stort sett aldrig köper några lotter) än att jag ska komma i väg till gymmet men jag tog mig i alla fall dit idag - men först efter att ha listat alla ursäkter för att inte gå dit; huvudvärk, ont i nacken, vädret...

Ja men kolla bara, det är ju praktiskt taget snöstorm! Det kan man väl inte gå till gymmet i!
Men, som sagt, jag masade mig iväg till slut och där var det precis som jag vill ha det - tyst och lugnt.

Och nu hade jag faktiskt både lite huvudvärk och ont i nacken (har fortfarande) så det blev inte det tuffaste träningspass jag hade varit med om men huvudsaken var att jag kom iväg överhuvudtaget. Nu hoppas vi att det inte tar två månader till nästa gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...