lördag 18 februari 2017

Snabba ryck

Jag måste bara ösa lite mer beröm över Amazon.co.uk. Som jag tidigare berättat, så mailade jag dem i onsdags eftermiddag och undrade vad som hänt min beställning och efter några timmar fick jag svaret att de hade lagt en ny beställning och skickat iväg den. Och igår - fredag - kom paketet fram! Så nu har jag fått mina efterlängtade böcker (och en dvd också, tydligen - hade glömt den.).


De hade skickat paketet express med DHL, så jag fick nöjet att bekanta mig med något som heter Swip Box.

Det påminde lite om att vara på tivoli, man knappade in en kod (och skrev en väldigt darrig namnteckning med fingret) och så öppnades en lucka och där låg mitt paket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...