fredag 10 februari 2017

Teaffär


Så här ska en riktig teaffär se ut!
Jag upptäckte vid frukosten i morse att mitt favorit-te (Kärlekste) nästan var slut, så jag tog en sväng till Lindhs Te & Kaffe för att inhandla mer.


Jag blev så sugen på de här jättefina tekopparna med fat men lyckades behärska mig - åtminstone tillfälligt - från att köpa dem. Jag har ju helt enkelt inte plats för fler koppar!


Men te då? Jo, nu visade det sig att de inte har just Kärlekste men en hel del andra sorter, så jag kastade mig ut i det okända och köpte med mig Loving Hearts-te hem för testning i stället. Kanske blir det en ny favorit...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...