onsdag 8 mars 2017

Curling och After Work


Ibland får vi för oss att göra något roligt med arbetskamraterna och någon tyckte tydligen att curling var roligt! Nja, faktum är att det var ganska roligt - trots att man inte har någon som helst talang för det.

I alla fall, vi hade fått tillåtelse att gå från jobbet redan kl 15, så vi hann med en hel del. Och om det hade funnit någon rättvisa i världen så hade mitt lag vunnit med en snygg sten (min, faktiskt!) inne i den blåa ringen men Fredrik lyckades slå ut den med sin sista sten. (Och på internationella kvinnodagen också, hur tänkte han?).


För övrigt tyckte jag faktiskt att det var ganska svårt. Vissa av oss hade enorma problem med att hålla oss på benen...


Och efter att ha halkat och frusit och sopat, så förflyttade vi oss till Knäppingen för en välförtjänt After Work.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rut och Ragnar

Det känns som om jag hänger en hel del i Skärblacka nuförtiden, det kanske är lika bra att jag flyttar dit. Eller, kanske inte...  I alla fa...