torsdag 2 mars 2017

Födelsedag

Ytterligare ett år bara rusade förbi och en födelsedag dök upp igen! Hur mycket? 27 igen, som vanligt...



I år hade jag gett mig på att göra en äppelkaka, jag var lite orolig för att den inte skulle bli bra


men när gästerna hade gått hem såg den ut så här:


...så jag antar att jag lyckades. (Vidde t ex tog om flera gånger!) För älsklingsnevöerna kom ju med varsin fin teckning till mig.


Och bland det bästa med att fylla år i mars är ju att man får så fina tulpaner!


Dessutom fick jag en biljett till en inspirationsföreläsning med Tomas Gunnarsson "Träna din inre kondition - Mindre stress, mer glädje" som jag verkligen ser fram emot.


Och så en verkar det vara någon som tycker att jag väger för lite, eller...? Men gott var det i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Två churros skulle gå över gatan

Idag var det sista soppteatern för säsongen. Den hette Två churros skulle gå över gatan och var bra mycket roligare än det låter. Det börjad...