onsdag 10 maj 2017

Mellanmål


Det fanns faktiskt en tid när jag inte kunde tänka mig att äta något annat än svenska jordgubbar. Jag tyckte inte att icke-svenska jordgubbar ens smakade som "riktiga" (läs, svenska) jordgubbar men antingen håller smaksinnet på att bli senilt eller också har man lärt sig att odla jordgubbar som smakar som jordgubbar även utomlands nuförtiden. Dagens jordgubbar var holländska och smakade riktigt gott, framförallt ihop med kvarg med vaniljsmak som jag har snöat in på. Jag tänkte gå till gymmet innan lunch så jag hoppas det är ett mellanmål som jag håller mig mätt på så jag orkar med att träna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Valutbildning

Eftersom jag har anmält mig att jobba som röstmottagare i EU-valet, så blev jag kallad till ett utbildningstillfälle. Det var lite svårt att...