söndag 25 juni 2017

Städat

Nu verkar det som om de äntligen är klara med gatuarbetena på gatan nedanför min balkong, tack och lov! Det har dammat något otroligt hela tiden och jag har haft som ett tunt lager klistrigt damm på varenda yta i hela lägenheten. I början (för någon månad - eller två - sedan) brukade jag dammsuga varje dag jag kom hem från jobbet men jag gav snart upp. Men nu i helgen (när det ändå regnade mest hela tiden) passade jag på att dammsuga och våttorka överallt och nu känns det riktigt fräscht igen. Får se hur länge det varar...

Men när jag ändå höll på och städade så flyttade jag runt på några saker och nu har jag äntligen hittat en plats till mina små loppis-figurer jag köpte på senaste loppisrundan.


Där passade de bra, eller hur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frusen födelsedag

Jag har så mycket att göra just nu att jag inte ens hinner rapportera om det! Men igår lyckades jag ta en paus för att fira Maries födelseda...