söndag 2 juli 2017

Söndagszumba

Jag hoppade ju över premiär-zumban i onsdags eftersom jag hade lite ont i halsen men som tur är så har de även zumba på söndagsförmiddagar nuförtiden. I morse (nåja, 10:30) var jag laddad för en timmes skuttande till musik i solen.


Och mitt i solen var det, precis som man inte blir svettig nog av zumba ändå, och jag hinkade i mig en hel flaska vatten under passet. Men det känns skönt att ha kommit igång och nu känns det som sommar på riktigt!

Och ikväll är det yoga i parken igen! Jag är jätteglad att finns är så många aktiviteter man kan hoppa på men jag önskar att inte allt var på samma dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Champagneprovning

  Vi fortsätter att hitta på trevliga aktiviteter i vår kulturförening. Idag var det champagneprovning - i vackra Wadströmska villan, förstå...