fredag 18 augusti 2017

Kläder ut, kläder in

Nu är det höst och det betyder höstkläder! Jag har fortsatt att rensa duktigt i garderoben över sommaren och har ställt i ordning några påsar som ska till olika ställen:

Det är tre påsar till Silly Market, två till Busfrö (fast i två omgångar - man får bara lämna en påse i månaden!) och en till Hans & Greta. Det får räcka så länge så går jag igenom resten senare.

Men när jag var på Busfrö och lämnade in så hittade jag även den här fina Tiger-koftan i kashmir för 175kr:

Den fick följa med hem. Men en påse ut och ett plagg in får man väl räkna som OK?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...